PES 2014 Patch 1.12 & DLC 5.00 RELEASED 22/04/2014


PES 2014 Patch 1.12 & DLC5.00 
 Mega / Zippyshare
22/04/2014


The below issues were fixed

- Master League
Sometimes, the transfer fee was incorrectly displayed.
Outcomes from transfers negotiations which concluded on transfer deadline day were not displayed.

- MLO
Sometimes, substitutions made during matches were not displayed.

- Statistics
Issues caused by selecting “Cancel” during data pack downloads.

Other minor modifications have been made to improve overall gaming experience.




DOWNLOAD PATCH 1.12
CLICK HERE

DOWNLOAD PATCH 1.12 / MORE LINKS 1
CLICK HERE

DOWNLOAD PATCH 1.12 / MORE LINKS 2
CLICK HERE

DOWNLOAD DLC 5.00 (Only Update / MEGA)
CLICK HERE

DOWNLOAD DLC 5.00 (Only Update / ZIPPYSHARE)
CLICK HERE

I recommend to use Mipony or Jdownloader.
-------------------------------------------------------------

REMEMBER, TO OPEN THE GAME, YOU NEED TO MOUNT A MINI IMAGE
DOWNLOAD MINI IMAGE + DAEMON TOOLS




Next
Previous
Click here for Comments

12 comentarios:

avatar

la mini imagen no funciona, de hecho creo que es para la versión 1.04

avatar

si funciona en w7. yo lo estoy usando en estos momentos. si tienes w8 es posible que no.

This comment has been removed by a blog administrator.
avatar

La parte 4 no esta en Mega....podrias arreglar eso

avatar

asi es; lo he hecho así para darle soporte al blog y para evitar que un youtuiber que me esta robando mis links desde hace tiempo; ya lo deje de hacer. usa mipony o jdownloader para descargar todas las partes

avatar

Perdona pero esa miniimagen no funciona,y tengo W 7?.Podrias decir como poner la miniimagen porfavor?

avatar

https://www.youtube.com/watch?v=jP8PMnPjBJ4

avatar

Troyano detectado en la parte 4...gracias

avatar

gracias voy a probar ventura1982 en taninga ;-)

avatar

hola amigo. dale, cualquier cosa me preguntas, saludos

avatar

todo correcto,pero se me queda en la entrada a liga master,es posible sea problema de compatibilida de pesedit 4.1? mmmmm