PESGALAXY PC PATCH 2015 v1.01 RELEASED


PESGALAXY PC PATCH 2015 v1.01 RELEASED
AMAZING PATCH

 

FEATURES
- Complete Bundesliga added with correct kits, logos and squads.
- Premier League corrected team names and logos added and Kits.
- SkyBet Championship team names corrected and added logos and kits (except Rotherham)
- Serie B corrected team names and logos added.
- Liga ZON Sagres team names corrected and added many logos and kits.
- Fixed all fake national teams and Classic Teams.
- League and Cup logos and names corrected
- All coaches in EPL, Championship, Bundesliga and Serie B.
- Correct rivalries in Bundesliga.
- Correct names for stadium Bundesliga.
- New bootpack (100 boots)
- 41 balls in friendly match selectable.
- Many faces for Bundesliga added (sometimes more in all leagues)
- Camp Nou added.
- Added some new adboards.
- PesMonkey Pitch and Mod inserted Weather
Containing DLC 1:00.
- Contain exe 1:01
- Online compatible.
- New Switch (de/activate faces, transforming between no steam and steam exe)

UPDATE 1.01 FEATURES 
- Several Bugfixes
- Default save folder (should fix missing saves, non loading data)
- Added Rotherham kits, full Skybet Kits
- Holtby Face added
- Pesmonkey Pitch and Weather Mod now available via switch
Patchteam:
Hajnal30
Borusse92
3011HD

TUTORIAL INSTALLATION



DOWNLOAD PATCH 1.0 - MEGA LINKS

DOWNLOAD PATCH 1.0 - ZIPPYSHARE LINKS
CLICK HERE

DOWNLOAD UPDATE 1.01 - MEGA LINKS
Next
Previous
Click here for Comments

17 comentarios:

avatar

hola buenas noches hey pablo no me funciona me dice la aplicacion nose puede iniciar
(0xc0000142) cuando instala el parche me tiro eso cm puedo solucionar?

avatar

A mi no me ha pasado eso. Intenta reinstalando el pesgalaxy nuevamente pero como ADMINISTRADOR.

avatar

no me funciona me dice la aplicacion nose puede iniciar
(0xc0000142)ya reinstale como administrador y nada

avatar

creo que ese error es por un fallo en el REGISTRO DE TU SISTEMA OPERATIVO. Ya que nadie más tiene ese error. busca en google como solucionar problemas de registro en windows.

avatar

Me salio el mismo Error y lo solucione pegando el crack que viene en el instalador del pes 2015... Espero y te Ayude.

avatar

ya no me abre el juego

avatar

tambien lo solucione pegando el crak otra vez

avatar

Hola, poned el Crack original, y el error, desaparecerá.Y el juego arrancara bien.

avatar

Donde puedo encontrar el crack para arreglar el problema?

avatar

cual de los dos bajo el 1.0 o el ultimo que es la version 1.0.1

avatar

no me aparecen las actualizciones

avatar

el mejor parche de todo es el tunga vicio solo hay que esperar que salga el nuevo dlc para que activen la bundesliga va saliendo actualizaciones como pes 2014 de pesedit solo les recomiendo ese parche que es simple de intalar y viene hasta ahora mejor que todos

avatar

pablo respondeme algo la version full de pes 2015 cual es la mult 9 RELOADED o la primero que salio que es multi 5 RELOADED por que la PROPHET no es la original gracias sacame de dudas

avatar

Multi5 o multi9 ambas son full. Buscala en el blog.

avatar

gracias y cual seria el mejor parche hasta ahora entre pes galaxy,pte 2.0 o tunga vicio