PESGALAXY PATCH v2.0 PES2015 PC

PESGALAXY PATCH v2.0 + FIX PES2015 PC
MULTILINKS


FEATURES
- Compatible to Datapack 2.00 and 1.02 exe
- Includes all features of the new datapack (4 new teams, many faces etc.)
- Complete 2. Bundesliga added with correct kits, logos, squads
- Correct player names for Brasileirao Serie A
- Many bad faces removed
- Lots of new faces inserted
- Lots of new adboards added
- New FM stats for 1. and 2. Bundesliga
- Third kits for Bundesliga teams and few other teams added
- CL kits for Dortmund added
- Several fixes for Serie B kits
- ML Switch added for a full Bundesliga ML (1. and 2. Bundesliga will switch with Ligue 1 and Ligue 2)
- Faceswitch improved (Switch between no faces, new faces and new and updated Konami faces)
- Controller Switch added (Xbox/PS3 buttons)
- Free Side select Switch added
- Entrance Cutscene Switch added
- Includes Datapack 2.00 and 1.02 exe
- Several other bugs corrected
GENERAL FEATURES
- Complete Bundesliga added with correct kits, logos, squads
- Complete 2. Bundesliga added with correct kits, logos, squads
- Premier League team names corrected and logos and kits added
- Skybet Championship team names corrected and logos and kits added
- Serie B team names corrected and logos and kits added
- Liga ZON Sagres team names corrected and logos and kits added
- Correct player names for Brasileirao Serie A
- All fake national and classic teams corrected and kits for all fake national teams
- League and Cup logos and names corrected
- All correct coaches in EPL, Championship, Bundesliga and Serie B
- Correct Rivalries in Bundesliga
- Correct stadiumnames for Bundesliga
- New Bootpack (100 boots)
- New Ballpack by Ron69
- Unlock 41 Balls in Exhibition
- Lots of faces for Bundesliga added
- 300+ Faces for all leagues added
- Camp Nou added
- Adboards by Randerscheinung added
- Team callnames for english teams corrected
- PesMonkey Pitch and Weather Mod available via switch
- DLC 2.00 included
- 1.02 exe included
- Online compatible
- New Switch(de/activate faces, switch between no steam and steam exe)
- ML Switch added for a full Bundesliga ML (1. and 2. Bundesliga will switch with Ligue 1 and Ligue 2)
- Faceswitch improved (Switch between no faces, new faces and new and updated Konami faces)
- Controller Switch added (Xbox/PS3 buttons)
- Free Side select Switch added
- Entrance Cutscene Switch added

FIX
-NAME STADIUM AND COACH WITH PHOTO FOR ALL TEAM AND NATIONAL
-COMPATIBLE WITH PES 2015 PES GALAXY 2.0

Patchteam:
Hajnal30
Borusse92
3011HD

TUTORIAL DE INSTALACIÓN


DOWNLOAD PATCH - MEGA LINKS
CLICK HERE

DOWNLOAD PATCH - ZIPPYSHARE LINKS
CLICK HERE

DOWNLOAD STADIUMS FIX
CLICK HERE

Next
Previous
Click here for Comments

16 comentarios:

avatar

buenas tiene la esena de entrada este parche

This comment has been removed by the author.
avatar

y cuando lo intalo en la busndeslioga me sale liga peu alguna solucion y para que me salga la esena de entrada en pes pirata

avatar

tengo pes pirata por favor ayuda este parche me gusta y cuando lo intalo me sale la busndesliga como liga peu y la esena de entrada no la veo por ningu lado

avatar

Prueba activando las opciones q estan en el Pesgalaxy selector. Este parche funciona con versiones originales y piratas. Si no funciona, seguro es porque tienes algun otro parche q esta dando ese problema.
saludos.
Pablo Gamer.

avatar

bueno en ese caso que haria borro el pes 2015 todo y intalo solo este parche y si no me funciona asi como usted dice?

avatar

borrando el pes y reinstalandolo estaria bien.
Luego instalas el PESGALAXY.

avatar

borre y intale el pes en otra ruta este me sale una ventana de firewall diciendo que bloqueo algunas caracteristicas de este programa que le doy cancelar o permitir acceso

avatar

solo tengo que intalar este parche o tambien las demas versiones de pesgalaxy?

avatar

y donde intalo la esena de entrada ?

avatar

no tengo necesidad de intalar data pack 2.0 y 1.2 exe para intalar el parche?

avatar

ya intale todo y revise como esta en el video y esta todo igual ahora como juego el linea por en tunga vicio yo ponia un archivo y siempre me salian mi gp un archivo llamado ali213 como hago y tambien la esena de entrada donde la intalo por que no me sale y por ultimo solo me salen los 19 estadios ?

avatar

me sale a fallado la verificacion de ceunta alguna solucion para que salga mi gp y jugar en linea