PES 2016 Ultra HD Graphic Patch

PES2016 ULTRA HD GRAPHIC PATCH
By Muske25





IMPORTANT
SweetFX – remove dxgi.fx and dxgi.dll to fix d3d11.dll error.
It seems on Windows 8, 8.1, if you run Rift with SweetFX, you’ll get this error. The game will run anyway, but this error was annoying me. Working also on Windows 10.

The procedure entry point CreateDXGIFactory2 could not be located in the dynamic link library C:\WINDOWS\SYSTEM32\d3d11.dll.
I did some digging, because Rift doesn’t use DirectX 11 anyway, it is safe to just remove two of the injected files that SweetFX injects in the rift directory:
Delete: dxgi.dll (or rename to dxgi.dll.bak)
Delete: dxgi.fx (or rename to dxgi.fx.bak)

These two are used by DirectX 11 games. So has no effect on Rift. Removing these two files.

DOWNLOAD ULTRA HD GRAPHIC PATCH
PASSWORD:  pesfreedownloads.blogspot.com
Next
Previous
Click here for Comments

5 comentarios:

avatar

COMO SE INTALA ESTO HAY QUE BORAR ALGO Y SOLO COPIAR Y PEGAR?

avatar

porque cuando instalo el pes 2016 lo descargue de mega y cuando lo estoy instalando me dice error del code 12 que debo de hacer?
saludos

avatar

Hola. Copia todo los archivos en la carpeta principal del juego. Luego borra los archivos dxgi.fx y dxgi.dll. Esta es la primera versión del parche; despues saldra una versión más estable, saludos Roiser

avatar

que raro. A mi me instalo normal.

avatar

Si cuando se esta instalando y cuando va por la mitad se desinstala y dice descompissed error del code -12 que puedo hacer?